Indeed wordt snel een favoriet voor schoonmaakbedrijven, vooral in markten waar Craigslist minder effectief is geworden door concurrentie van de online spelers. Werkt inderdaad heel anders dan Craigslist. Een groot voordeel van Indeed is dat u de cv's kunt doorzoeken van degenen die actief op zoek zijn naar een baan en u kunt hen een bericht sturen om op uw functie te solliciteren. Dit kan een geweldige manier zijn om mensen te bereiken die in eerste instantie misschien niet hebben overwogen om voor een schoonmaakdienst te werken.
Zodra je de voordelen hebt uitgelegd, kunnen ze besluiten dat dit de perfecte baan voor hen is. Zoeken naar hotelhuishoudsters, CNA's, thuiszorgverleners en fastfoodmedewerkers kan een geweldige manier zijn om gerichte berichten te sturen naar mensen met ervaring op al deze gebieden. De tweede strategie is om een versterkte post uit te voeren. Als u een Facebook-pagina voor uw bedrijf heeft, en dat zou moeten doen, kunt u elk bericht tegen een zeer redelijke vergoeding stimuleren om in de nieuwsfeed van uw doelmarkten te verschijnen.
U kunt zich richten op de exacte geografische en demografische gegevens van degenen die uw advertenties zullen zien, zoals vrouwen van 25 tot 50 jaar die in specifieke postcodes leven. Het andere voordeel is dat deze vorm van adverteren gedeeld kan worden. Vaak wordt een goed ontworpen Facebook-advertentie, die wordt versterkt, gedeeld in groepen en op de persoonlijke pagina's van mensen, of gebruikers taggen hun vrienden om ervoor te zorgen dat ze de advertenties zien. De grootste uitdaging op Facebook is tijd.
Het vinden en posten in deze gratis groepen, het ontwerpen van uw afbeeldingen en het targeten van uw ideale doelgroep kan allemaal erg tijdrovend zijn, maar als u eenmaal de juiste formule hebt gevonden, wordt het een stuk eenvoudiger. Meestal wordt er vooraf geïnvesteerd. Het starten van een schoonmaakbedrijf voor kantoren of woningen in de staat New York heeft zijn eigen juridische overwegingen. Deze omvatten het kiezen van de juiste bedrijfsentiteit, het verkrijgen van vereiste licenties of vergunningen, omgaan met gezondheid en veiligheid, adverteren, het opstellen van beleidsverklaringen en contracten, het afsluiten van verzekeringen en het omgaan met werknemers.
Hoewel u uw schoonmaakbedrijf als eenmanszaak of partnerschap zou kunnen runnen, moet u overwegen een rechtsvorm te gebruiken die u beschermt tegen persoonlijke aansprakelijkheid, zoals een bedrijf of een vennootschap met beperkte aansprakelijkheid. In tegenstelling tot veel andere soorten bedrijven, zoals bepaalde professionele of adviesbedrijven, zal uw schoonmaakbedrijf actief zijn in de kantoren of huizen van anderen, en zult u waarschijnlijk werknemers hebben die zich bezighouden met een aanzienlijke hoeveelheid fysieke activiteit. Deze feiten vergroten de kans dat een werknemer of andere persoon gewond kan raken, of dat eigendommen van een klant door u of een van uw werknemers kunnen worden beschadigd, in welk geval u wilt dat het bedrijf, niet u persoonlijk, verantwoordelijk is voor enige aansprakelijkheid. Aanvullende informatie over de gezondheid en veiligheid van werknemers is beschikbaar via de afdeling Veiligheid en Gezondheid (DOSH) van New York, die actief is binnen het ministerie van Arbeid van de staat.
Hoewel mond-tot-mondreclame vaak de beste manier is om nieuwe klanten te krijgen, moet u bij een nieuw schoonmaakbedrijf waarschijnlijk op zijn minst wat reclame maken. Ongeacht hoe u ervoor kiest om te adverteren (uw eigen website, het plaatsen van flyers in openbare ruimtes, Craigslist, het telefoonboek), de beste korte adviezen zijn (a) wees nauwkeurig en (b) wees heel voorzichtig met het beschrijven van speciale kortingen of zeggen dat iets gratis is. Als je iets gratis aanbiedt, maar er zijn voorwaarden, dan moet je aangeven wat die voorwaarden zijn; als je iets met korting aanbiedt, moet het echt goedkoper zijn dan je normale prijs. Beleidsverklaringen en contracten Er zijn bijzondere risico's verbonden aan het runnen van een schoonmaakbedrijf, zoals uitglijden en vallen van werknemers op het werk, en onbedoelde schade aan of vernietiging van eigendommen van klanten.
Deze komen bovenop meer algemene bedrijfsrisico's voor uw eigen bedrijfseigendom, zoals door brand of diefstal. Probeer samen te werken met een verzekeringsagent die eerdere ervaring heeft met het schrijven van polissen voor schoonmaakbedrijven. U wilt een uitstekende algemene aansprakelijkheidsdekking in geval van schade of vernieling aan eigendommen van uw klanten of letsel aan klanten zelf. Probeer voor de dekking van onroerend goed ervoor te zorgen dat alle eigendommen die van belang zijn voor uw bedrijf, zoals benodigdheden en apparatuur, volledig gedekt zijn.
U wilt ook een goede autoverzekering voor u en uw werknemers die tussen werklocaties reizen. En ten slotte wilt u, afhankelijk van de lokale regelgeving en normen, misschien de binding voor uw bedrijf onderzoeken. Zie het artikel van Nolo over het verkrijgen van een zakelijke verzekering voor meer informatie. De staat New York heeft ook zijn eigen regels en richtlijnen met betrekking tot onafhankelijke contractanten; informatie is beschikbaar via het gedeelte van de website van het ministerie van Arbeid over werkloosheidsverzekeringen.
Start uw wervingsproces door een lijst te maken van de taken die nodig zijn in uw schoonmaakbedrijf en beslis vervolgens welke u iemand anders wilt (of nodig hebt). Je eerste werknemer moet meer zijn dan alleen iemand die het extra werk van je schouders neemt. Deze persoon moet kunnen helpen bij de algehele groei van uw schoonmaakbedrijf door niet alleen te helpen met schoonmaakverantwoordelijkheden, maar ook door ervoor te zorgen dat ze geweldige klantenservice bieden. Als u een bedrijfsauto gebruikt om de eigendommen van klanten te bezoeken, moet u mogelijk een commerciële autoverzekering afsluiten om aan de vereisten van de staat te voldoen.
Als u een fysieke locatie heeft met een commerciële huurovereenkomst, kan uw vastgoedbeheerder u vragen om een algemene aansprakelijkheidsverzekering af te sluiten. Vaak gekocht door conciërges en dienstmeisjes in New York, kan een algemene aansprakelijkheidsverzekering uw bedrijf beschermen tegen uitgaven in verband met veelvoorkomende ongelukken, zoals schade aan eigendommen en verwondingen van klanten. Algemene aansprakelijkheidsverzekering vormt de basis van de bescherming van een schoonmaakbedrijf, met dekking die zich uitstrekt tot verwondingen van klanten, materiële schade van klanten en reclameverwondingen. Voor de meeste commerciële huurovereenkomsten moet u deze dekking hebben.
Kleine schoonmaakbedrijven komen mogelijk in aanmerking voor het beleid van een bedrijfseigenaar. Dit pakket helpt uw bedrijf geld te besparen door een commerciële vastgoedverzekering te bundelen met een algemene aansprakelijkheidsverzekering tegen een betaalbaar tarief. Commerciële autoverzekering beschermt voertuigen die eigendom zijn van uw schoonmaakbedrijf. Het dekt materiële schade en medische rekeningen bij een ongeval, samen met voertuigdiefstal, weerschade en vandalisme.
Conciërge obligaties zijn een soort borgstellingsobligatie die bescherming biedt tegen verliezen veroorzaakt door de oneerlijkheid van een werknemer. Als een van uw dienstmeisjes of conciërges steelt van een klant, vergoedt een conciërge uw klant. Uw klanten hebben mogelijk een commerciële overkoepelende verzekering nodig om bescherming te bieden tegen dure rechtszaken. Dit beleid biedt extra dekking voor uw algemene aansprakelijkheidsverzekering, commerciële autoverzekering en werkgeversaansprakelijkheidsverzekering (onderdeel van de werknemerscomp) zodra hun limieten zijn bereikt.
De IRS heeft zeer specifieke regels over wie kan worden geclassificeerd als een onafhankelijke aannemer, en personen die schoonmaakbanen krijgen via uw schoonmaakbedrijf, kunnen op zijn minst in een grijs gebied vallen. Als u eigenaar bent van een schoonmaakbedrijf in New York met werknemers, moet uw bedrijf een compensatiedekking voor werknemers hebben. Craigslist is nog steeds de meest populaire en de lanceerplaats voor de meeste schoonmaakbedrijven om werknemers te vinden. Vaak is de echte limiet aan hoe snel uw bedrijf kan groeien niet het vinden van klanten om voor schoon te maken, maar eerder het vinden van voldoende kwaliteitsmensen om het werk te doen.
Maak op de website van uw schoonmaakbedrijf een specifieke pagina waarop u al uw huidige vacatures opsomt. Het is echter een extra verkoopargument voor uw diensten om potentiële klanten te laten weten dat al uw werknemers een antecedentenonderzoek ondergaan voordat ze voor uw schoonmaakbedrijf gaan werken. Je bent misschien parttime met je schoonmaakbedrijf begonnen en dacht dat naarmate het bedrijf groeide, je je dagelijkse baan kon opzeggen en meer tijd in het bedrijf kon steken. Door een combinatie van deze drie platforms te gebruiken, kunt u een gestage stroom sollicitanten naar uw schoonmaakbedrijf leveren.
Wanneer u onboarding tot een prioriteit maakt, helpt dit uw nieuwe medewerkers van het schoonmaakbedrijf om binnen uw bedrijf te groeien en hen jarenlang tevreden te houden met hun werk. Om een contract voor diensten juridisch bindend te maken, moeten (a) u en uw klant het eens zijn over waar het contract voor is (er moet een ontmoeting zijn) en (b) er moet een uitwisseling van waarde zijn (ook bekend als tegenprestatie in het geval van een schoonmaakbedrijf, meestal de uitwisseling van schoonmaakdiensten) voor geld). U kunt ook vacatures van andere bedrijven in de schoonmaakindustrie onderzoeken om de ervaring, vaardigheden en capaciteiten te bepalen die uw functiebeschrijving kan bevatten. .